Shiva, santai saja

Welkom op de Shiva!

Mijn naam is Shiva! Mijn motto is Santai Saja, wat zoveel betekent als 'chill & relax'

Op mijn reisblog is het mogelijk om eventjes bij me aan boord te stappen. Ik ben een 40-footer zeiljacht die bemand wordt door Captain Paul & Sailor Liek.

Sinds begin mei zijn zij mijn trotse bezitters en vanaf heden zal ik zo veilig en comfortabel mogelijk begeleiden naar de mooiste plekjes op en langs het water.

Vandaag is de grote dag! Vandaag word ik, na 3 jaar op het droge te hebben gestaan, weer te water gelaten. De werfeigenaar Jan, die al 3 jaar een beetje een oogje in het 'zeil' houdt heeft me helemaal op en top klaar gemaakt. De motor is onder handen genomen, het onderwaterschip is behandeld. Klaar om vanmiddag het water in te gaan. Jammer genoeg kunnen mijn kapitein en zijn matroos daar niet bij zijn, maar vanavond om 8 uur zullen zij mij eindelijk in het water zien liggen. Spannend!

Ik heb er ontzettend veel zin in om weer mn zeilen te hijsen, om weer lekker de wind in mn zeilen te voelen. Kom maar op ' summer of 2011' I'm ready!

Happy Greetzzz

Shiva

Captain Paul & Sailor Liek

Reacties

Reacties

Martijn en Elise

May the wind follow you on your journeys. May the sun be your friend and may your friends be your company!
Enjoy!!!!!!!!!!

Christine en Martin

Wij gaan het zeker volgen en wensen jullie veel plezier en geluk.

Een behouden vaart, voor elke reis weer!

Pa/Ma

Wij wensen jullie zeker een veilige en behouden vaart.
"Gooi"de bubbels stuk en geniet ervan.

Shiva wij wensen je veel vaarplezier met je nieuwe Captain en "Ketelbinkie" .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!