Shiva, santai saja

Half way down the miles

Elke golf en windvlaag brengt je verder op je reis. Altijd aanwezig en dus kunnen we eindeloos doorvaren. Liggend in de zon met een lekker verkoelend briesje overpeins ik de altijd aanwezige energie van de natuur. Oneindig, maar helaas onze tijd niet. Elke keer weer lonkt de horizon en denk je: nog één stukje verder. Nog één stukje verder want de horizon en verre oordenlonken.

Met maar drie weken vakantie komt er dan toch dat moment waarop je de boeg weer keren moet en vanaf dat moment komt er een einde aan deze lonkende horizon. Kijk, in de verte zien we de vuurtoren van het beruchte Beachy Head, wat zou daar dan achter te zien zijn? Met Beachy Head Lighthouse in onze ooghoeken varen we die andere kant weer op, terug naar die andere, bekende horizon. Volgende keer varen we verder mijmer ik en ik trek de grootschoot nog wat verder aan en met een waardige snelheid schuiven we weer dichter naar die bekende horizon toe . . .

Captains Log 23 juli 2016

Liek

Moooooiiiiii geschreven! En de ervaringen van deze reis smaken naar meer! Veel meer!

Elise

Awesome Paul.......to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before!

Karin

Sounds great! Jullie hebben de smaak te pakken ;) En nog twee weken voor de boeg. Heerlijk!

Knikkende knieën Liek

Nou uhhhh, wacht maar tot het volgende verhaal :)