Shiva, santai saja

Onthaasten, ontstressen en bezinnen. . .

Sinds vrijdagavond is het uit met de eenzaamheid aan boord. Mijn twee trouwe bemanningsleden zag ik, dit keer maar met 1 klein karretje vol, aan komen lopen richting mijn box. Met slechts een paar pakken water, wat biertjes, een grote fles aperol en een paar flessen prosecco stapten ze aan boord. Twee weken relaxen is de bedoeling heb ik begrepen. Twee weken 'santai saja' zonder reisdoel, zonder reisplan. Ik meen me te herinneren dat dat wel eens anders is geweest ;). Onthaasten, ontstressen en 'bezinnen' dat zijn de woorden die ik alsmaar door de kuip hoor galmen. Heerlijk, ik verheug me erop . . .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!