Shiva, santai saja

Zomer 2014, de trossen gaan weer los. . . .

Ik lig hier heerlijk in de warmte, deze zomer bevalt me tot op heden meer dan goed. Lekkere temperatuur, de zon schijnt meer wel dan niet. Af en toe een flinke 'tropische' bui die me even schoonspoelt. Mijn bemanning die ieder weekend me trouw komt opzoeken. We zijn met zn drietjes al heel wat keren uitgevaren, soms met nog wat meer gezellige levensgenieters en soms kwam mn bemanning alleen. De kapitein heb ik ook door de week wel vaak gezien dit seizoen. Klusjes doen, sigaartje op de steiger, biertje met de steigervrienden.

Aan het einde van de middag schepen ze in voor de zeilvakantie van dit jaar. Het zal anders zijn dit jaar, het zal fijn zijn dit jaar, een vakantie zonder planning, een reis zonder doel.

Een reis om uit te kunnen rusten, het hoofd leeg te maken, te ervaren wat er te ervaren valt. Een reis zonder onze trouwste lezeres, het zal even wennen zijn, maar ik ga mijn bemanning op en top laten genieten, dat beloof ik hierbij plechtig. . .

Enjoy Life & Be Happy

Shiva, santai saja

Reacties

Reacties

Martijn en Elise

Geniet van elke seconde!
Je mams zal dit jaar met jullie meereizen...
Liefs van ons xxx

Raymond

Is de vakantie nu echt begonnen ? En hoelang gaat het duren ?
Goede vaart Shiva en behouden thuiskomst allemaal.
Jullie Engel zal zeker meevaren op jullie schouders...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!