Shiva, santai saja

Home Sweet Home. . .

Feest is feest en geweest is geweest zegt mijn kapitein altijd. Nou en dat het een feest is geweest dat is een ding dat duidelijk is.

Fris gesopt, zowel van binnen als van buiten, lig ik weer relaxt in mijn thuishaven Monnickendam. Mijn bemanning heeft als afsluiting van een supergave zeilreis, na een wel wat hectisch weekendje (Lieks mam helaas wederom opgenomen in het ziekenhuis) , maandag en dinsdag nog een lekker tochtje gemaakt naar Muiden. Fantastisch zeilweer, superwind, lekkere temperatuur, kortom een perfecte afsluiting. Met als romantisch einde een dinertje bij Ome Ko aan de sluis in Muiden.

Nu lig ik weer eenzaam en alleen in mijn box. Mijn bemanning heeft haar biezen gepakt en is gistermiddag naar huis gegaan. Ik heb ze horen zeggen dat ze aankomend weekend weer bij me langskomen. Ik hoop het maar want ik mis ze nu al! We hopen op een fantastische nazomer die zeker nog tot oktober zal duren. . . . .

Happy Sailing Greetzzz

Shiva

Reacties

Reacties

Marielle

Wat een heerlijke zondagochtend! Liggend in bed je reisverhalen doorlezen. Lijkt net of ik een nieuw boek met allerlei leuke columns heb gekregen! Nice! (hoop dat het goed gaat met mams).

Moniek Geerts

Was je ff kwijt, mis jullie verhalen, maar ik begrijp dat de Shiva bijna aan haar winterslaap begonnen is.

Jammer! groet, Moniek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!