Shiva, santai saja

Tobben. . .

Laughing
Vakantie geeft rust, vakantie maakt het hoofd leeg. Vakantie is aan andere dingen denken dan tijdens het dagelijks leven. Het is waar, tijdens de vakantie denk ook ik aan andere zaken. Wat er tijdens die rustige zeildagen allemaal wel niet door je hoofd gaat.

Frown
Wat is die kraak . . . ? Wat hoor ik daar . . . ?Wat is dat piepje en waarom is dat? Ik wist niet dat je toch nog zo kunt tobben. Welke haven gaan we bezoeken en hebben ze daar wel een (gemakkelijk) plekje? Mmmmm, vreemde trillingen van de motor en hebben we eigenlijk wel genoeg diesel?

Langzaam zeilen we verder en zien de kust van Belgie aan ons voorbij schuiven. Kraaaak . . . , zie je wel, wat is dat kraken toch? Als we maar blijven drijven. Mmm het leven van de kapitein brengt ook zorgen met zich mee. Eindelijk de geur van land en we glijden de haven van Oostende in. Plaatsje, gemakkelijk? Geoefend leggen we ons vast aan een drijvende bol? Touw tekort, dan knopen we toch 2 lijnen aan elkaar? . . . Als de knoop het nu maar houdt

Frown

Maar als we eenmaal hartje Oostende liggen dan is er rust . . . of toch niet? Had ik dat biertje nu al koud gelegd of niet?

Laughing
Written by the Captain

Enky

...krakende scheepkes ,dobberen het langst !!!!
ge hebt toch ook wel voldoende kit an boord, Paulke.

Martijn en Elise

Weet niet of je Pirates of the Carribean hebt gezien.... Mogelijk komt het geluid van 'the Kraken'... O.o