Shiva, santai saja

Een prachtige zomerse zeildag. . .

Vakantie in Nederland, ik wist niet dat het zo leuk kon zijn. Vanaf het water kom je op de mooiste plekjes, zie je de mooiste plekjes. Lekker eten is ook geen probleem, of je nou zelf een maaltje kookt op de boot of je gaat lekker mosselen eten ergens in Hindeloopen aan het water, allemaal even leuk.

Het weer moet je tijdens zo'n vakantie maar nemen zoals het komt. We zijn tenslotte in Nederland en niet op een of ander tropisch eiland nietwaar? Gisteren was het echter een werkelijk fantastische dag! Heerlijke temperatuur, koperen ploert op volle sterkte en precies de goede windkracht (3 - 4), droomomstandigheden voor Shiva en ons. We hebben er dan ook volop van genoten.

Na een superdagje zeilen aangekomen in de oergezellige haven van Hindeloopen, zo ff een drankje op de mooie dag. Huhhhhhhh? Wat vliegt daar allemaal rond in die kajuit? Wij waren blijkbaar niet de enigen die het op de boot zo heerlijk vonden. . . . . . . een waas van vieze, zwarte, gore vliegen vloog van hot naar her, te goor! Het eerste tijdschrift dat gevonden kon worden werd door Liek vakkundig omgetoverd tot ongenadige vliegenmepper en binnen een half uur was de kajuit omgetoverd tot een vliegengraf. . . . . . .

Vandaag een lekker rustdagje in de haven. lekker terrasje pakken, wandelingetje door het dorp, ach we nemen het er maar van. . . .

Happy greetzzz

Paul & Liek

Elise

Its a black fly in your Chardonay! Isnt it ironic?