Shiva, santai saja

De zomer is begonnen. . . .

Augustus begint fantastisch!!! Zon, blauwe lucht, matige wind . . .

Na een wisselvallig, maar ozo gezellig weekend met onze opstappers Martijn en Elise, zijn we vanmorgen rond half negen uitgevaren met als streefbestemming het eiland Vlieland. Vol goede moed, maar Paul ook nog met een beste kop vol sn. . . . . op weg. . .

‘Heb je wel zin in zo’n lange tocht buitenom richting Vlieland schatjuhhhh’ vraagt Liekie heel voorzichtig aan Paul. Aan z’n gezicht kan ze al zien wat het antwoord zal zijn, maar al binnen de seconde zegt hij dat hij er eigenlijk niet zo heel veel trek in heeft gezien z’n algehele malaise gevoel. ‘ We kunnen ook lekker binnendoor naar Makkum hoor, is maar 20 mijl ipv 40 mijl naar Vlieland’. ‘ Goed idee’ zegt Paul direct, doen dus!

Met een minimaal windje, vol op de motor crossen we door het prachtige waddenzeegebied. Machtig mooi! Rond enen varen we de grote Marina van Makkum in. We zijn hier 4 jaar geleden ook al eens geweest met Briggie, maar toen miezerde het continue en was het koud. Nu ligt de haven er rustig bij, zonnetje schijnt volop, hangmatje tussen de stagen, wat wil een mens nog meer? En wat we morgen gaan doen, of waar de wind ons morgen heen blaast. . . .geen idee. . . .

Sunny greetzzz

P & L

Maudje

Hoi, lieverds, hoe gaat het met ons "snottebel", al wat ge
luwd??? En de nieuw aangemonsterden? Hebben jullie alsmaar over de reling gehangen en "vissen"gevoerd?Hahaha!!!
Jongens, geniet er nog maaar van, hier komt het rotteweer alweer opzetten met hagel, wind en regen.
Nou tot in te prumentiet aar weer!!!
Love & hugs..................

Liekie

Ha mamsie,

Ja hoor, de snottebel voelt zich alweer wat beter. Heeft het aardig te pakken gehad, maar hij zit alweer aan het bier en aan de sigaren. . . . . .

Leuk dat je af en toe een reactie schrijft, vinden wij superieur!

Dikke kus

Liekie