Shiva, santai saja

Shiva's Dutch Sailing Adventure

Inmiddels heb ik al een aantal weekenden getraind en zo her en der wat zeiltochtjes gemaakt. Soms met gasten aan boord, soms ook gewoon met Captain Paul en Sailor Liek.

Windkracht 1, 2, 3, maar ook al windkrachten 5 heb ik overwonnen op het Markermeer. Zondag 24 juli is het zover, dan ga ik voor 3 weken op reis door Nederland. Mocht je het leuk vinden om de route te zien, klik dan op het tabje ' kaart' en daar zie je precies welke plaatsen en eilanden ik aan ga doen.

Ik ben inmiddels volledig bevoorraad, een wonder dat ik nog niet gezonken ben, mijn kastjes puilen uit met blikken smac, zakken rookworst, pakken soep, zakjes woknoedels en wokrijst, blikjes doperwtjes en mais. Dozen wijn, blikken bier, pakken sapjes, liters water. Zakken chips en rollen koek. Omkomen van de honger zal mijn bemanning in ieder geval NIET ; ). . . . .

Ook de Zevenaarse ' bieb' heeft veel minder keuze sinds Sailor Liek haar boeken uit de schappen heeft gehaald. Vervelen hoeven ze zich niet.

Alle soorten kleding liggen aan boord, van hemdjes en korte broeken, tot sarongs en bikini's en zwembroeken, maar ook dikke fleeces, dikke sokken en regenpakken liggen klaar om gebruikt te worden. Helaas ziet het weer er voor de eerste week niet al te jofel uit, alhoewel het waarschijnlijk wel prima zeilweer zal zijn met zo'n windkracht 3 en 4. Wellicht zullen de tweede en derde week er wat warmer en zonniger uit gaan zien. Let's hope so! Ik zal er geen mijl minder om zeilen en zal het er echt geen minuut minder door naar mijn zin hebben. Ik hoop dat mijn bemanning die knop ook om zal kunnen zetten en in alle weersomstandigheden zal genieten van datgene wat ik ze allemaal ga laten zien en beleven.

Relax en enjoy. . . . . .

Happy sailing greetzzzz

Shiva

Reacties

Reacties

Elise

Mooie route...benieuwd waar we jullie gaan opsmurfen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!