Shiva, santai saja

Op naar Dartmouth . . .

Wat een reis maak ik, samen met mijn Captain en Sailor! De natuur waar ik doorheen mag varen is adembenemend mooi. Nog nooit ben ik zover gekomen met mijn crew, en ik geniet met volle teugen van elke tocht die we maken.

Al eerder had ik van mijn mede-zeilboten gehoord dat het echt prachtig wordt vanaf The Isle of Wight. Wanneer onze bemanningen aan wal gaan en wij als boten-community even het rijk alleen hebben, kletsen we onderling wat af. De ene boot heeft nog sterkere verhalen dan de ander. Zelf was ik nog nooit verder gekomen dan Isle of Wight, dus ik hield me altijd maar een beetje op de achtergrond in die gezellige chats.

Maar nu, ja nu kan ik eindelijk meepraten! Ook ik heb nu mogen ervaren hoe het is om langs de zuidkust van Engeland te zeilen en al het moois te zien. En ze hadden gelijk, hoor! Vanaf Isle of Wight wordt het alleen maar mooier. Die kustlijn met haar prachtige rotspartijen, goudgele strandjes en groen glooiende heuvels... Ik kijk werkelijk mijn ogen uit. En dan die stadjes in de mondingen van de rivieren: idyllisch, werkelijk waar!

Gisteren stond ik echt met 'mijn boeg vol tanden'. Ik voer de monding van de River Dart in en wauwww... Het was alsof ik een ansichtkaart binnenvoer. Natuurlijk doet het zonnetje ook echt wel haar werk, maar het uitzicht is adembenemend (zie foto's, want ik weet echt niet hoe ik in woorden uit moet leggen wat mijn boegogen zagen).

Mijn vrienden voelen precies hetzelfde, dat zie ik in hun ogen. In die van de sailor zie ik zelfs tranen van ongeloof en verwondering. Wat een prachtige bestemming hebben we bereikt, precies vier weken na vertrek. En wat heerlijk dat we pas op de helft zijn en nog eens vier weken mogen doorgenieten!

Santai Saja

Shiva

Reacties

Reacties

Mea

Tranen in de ogen … ik snap het helemaal … de rust, de pracht, een en al genieten en dan zijn jullie nog maar halverwege … het tweede deel, evenzoveel plezier 😘

Elise

Lieve vrienden het is jullie zó gegund!

Wiets

Genieten met een hele grote G!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!