Shiva, santai saja

In de Stilte

Het enige wat ik hoor is het ruisen van de wind door de blaadjes van de bomen. Het enige wat ik boven me zie is een strakblauwe ochtendlucht. Het enige wat ik voel is de fris-warme ochtendzon in het topje van mijn mast. De wind trekt aan, de masten beginnen te fluiten. De masten fluiten het zomerconcert. Vandaag is het officieel zomer. 'Sittin' in the mornin sun, sittin on the dock of the bay' klinkt het zachtjes in mijn kuip. Dat is precies het gevoel wat er nu heerst op deze vroege ochtend. Diepe rust in de kooi waar de Captain nog geniet van een welverdiende slaap. Diepe rust in mijn kuip waar de Sailor net haar ochtendmeditatie-ritueeltje heeft gedaan en zich nu insmeert met de warme stralen van de ochtendzon.

De stilte van zo'n eerste zomerse ochtend, dat is waar ik van geniet. Het water kabbelt om mn romp, de meerkoeten, fuuten en Indische eenden groeten me vriendelijk gedag als ze al snaterend langs komen zwemmen. Het puntje van mn boeg ruikt de zomer, die zoete geur van gras en bloemen.

Waar de wind ons vandaag gaat brengen is nog een verrassing, maar dat het een zomers dagje met een gouden randje gaat worden dat is wel zeker . . . .

Happy Sailing greetz from Shiva

Santai Saja (Chill & Relax)


Reacties

Reacties

Ria en Henk. W

We wensen jullie een fijne vakantiereis in eigen land. Het weer hebben jullie om te beginnen al mee. Veel plezier en wij wachten weer op mooie verhalen!! Groetjes van ons.

Sailor Liek

Wat gezellig dat jullie weer met ons meezeilen Ria & Henk⛵️?⛵️

Petra

Wat heerlijk om te lezen. Ik zie het zo voor me door je mooie woorden. Geniet lekker verder op jullie tocht?

The Sailor

@Petra: gezellig dat je met ons ‘meezeilt’?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!