Shiva, santai saja

Avonturen van een zeilboot

Wat een jaar! Wat een toestanden! Ik heb het ook maar van horen zeggen, want ja, als zeilboot heb ik gelukkig helemaal geen last gehad van dat virus waar ik iedereen om me heen over hoor babbelen. Mijn eigen crew heb ik er wel over gehoord natuurlijk. Volgens mij hebben ze het allebei ook gehad, maar ja die stoere zeebonken hebben het overleefd en zijn weer helemaal fit en vitaal en hebben me inmiddels alweer een aantal weekenden heerlijk laten zwieren op het IJsel- en Markermeer.

Maar goed, ik geloof dat dat virus nogal wat roet in het eten heeft gegooid van mijn twee bemanningsleden. Ze zouden me dit jaar immers helemaal niet meenemen op zee. Ze zouden eigenlijk aanstaande maandag op het vliegtuig stappen naar Bali om daar, met hun twee BFF's en getuigen hun 10-jarig huwelijksjubileum te vieren. Hmmmm, daar heeft dat virus dus wel ff een stokje voor gestoken.

Stiekumpjes ben ik wel blij hoor dat ze maandag niet op dat vliegtuig stappen want nu stappen ze lekker vandaag weer bij mij aan boord en mag ik weer 3 volle weken met ze genieten van alle avonturen die we weer gaan beleven. Grootse plannen hebben ze dit jaar voor het eerst niet (dacht ik eerst hahaha), maar ergens onderin mijn kajuit zag ik Sailor Liek wel weer wat routes uitstippelen richting de Duitse Wadden. Of we daar met zn drietjes uit gaan komen zullen we wel merken. Mij maakt het echt niets uit! Ik heb nu al dikke voorpret te weten dat ze over een paar uurtjes weer bepakt en bezakt bij me aan boord klauteren.

Afijn, ik ben er klaar voor! Mijn mast glimlacht in de zon en mijn zeilen staan in de startblokken om gehesen te worden. Just step a board dear Captain & Sailor!

Happy sailing greetz

Shiva & Sami (yeahhhh, ik heb sinds een paar weken een mini-zusje aan boord)

Reacties

Reacties

Lonnie

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum.
Ah ja, hoe zuur niet naar Bali! Maar dan ba-li ?...Gelukkig hebben jullie een fantastisch alternatief! Veel vaar plezier.
Schip ahoy

Sandra / Jeroen

Gefeliciteerd met jullie jubileum , en lekker genieten met de vakantie en jullie zeilscheepje . Groetjes

Elise van Woudenberg

Lieve getuigjes
Ah helaas geen balinese cocktails in goed gezelschap, maar wel leuke en mooie reisverhalen van Shiva!
Geniet er van lieve vrienden!
Wij reizen zo toch nog een beetje met jullie mee.
Hugs
Martijn en Elise

Roy

Gefeliciteerd met jullie jubileum en veel mooi weer gewenst en plezier.

Mea

10 jaar al weer ... time flies ... OK, niet op Bali maar wel de wadden ... Lekker weer met jullie waterhuis ... Veel plezier lieverds ... dikke kus, je sussie ... ??

Sailor Liekue

❣️Dank jullie wel voor de early congratz?.... en gezellig dat jullie weer ‘aan boord’ zijn gestapt ⛵️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!