Shiva, santai saja

Onderweg naar . . .

Wat zijn wij eigenlijk? Zeilers of reizigers? Die-hards of luiaards? Bikkels of genieters?

Ach misschien zijn we van alles wel een beetje. We houden van weer mogen vertrekken naar een nieuwe bestemming, we houden van aankomen op plekken waar we nog niet geweest zijn. We houden van windkracht 5 met Shiva’s boeg scherend door het water maar windkracht 6 op standje Zeeuws Meisje vinden we ook heerlijk. We genieten van de Engelse ‘Keep up appearances - Absolutely Fabulous sfeer’, we zijn misschien iets minder gecharmeerd van de Noord Franse ‘Allo Allo’ terughoudendheid. We laven ons aan de Bourgondische Vlaamse Fritkotten (en omdat we het Fritkot zo misten zijn we van de weeromstuit vanuit Cadzand gisteren maar weer terug naar Belgie/Blankenberge gezeild ) en voelen ons weer ‘safe & sound’ als we de Nederlandse wateren binnenvaren.

Maar het ‘onderweg’ zijn is waar we het allermeest van genieten. Onderweg naar . . . het maakt ons eigenlijk niet uit. Onderweg naar nieuwe plekken. Onderweg naar nieuwe ontmoetingen. Onderweg naar nieuwe belevenissen. Onderweg naar nieuwe ervaringen. Onderweg naar nieuwe uitzichten. Onderweg naar nieuwe inzichten misschien wel. Het gevoel van op reis zijn en iedere keer weer een stukje van een droom te realiseren. Dat is waar we allebei het meest van houden.

En hoe gaaf is het dan dat we in de bevoorrechte positie verkeren dat we ons de trotse eigenaren mogen noemen van de stoerste boot ter wereld genaamd Shiva? Hoe bijzonder is het dan dat we samen die dromen mogen realiseren? Hoe dankbaar mogen we dan zijn dat we allebei vitaal en gezond zijn om te kunnen doen waar we alletwee zo ongelooflijk van houden?

Enjoying life and being happy!

Lonnie

Jaaaaa, lekker doen waarbij je, je het lekkerst voelt... Van alles wat. Inderdaad zijn jullie bevoorrechte menschjus, met een fantastische boot. Dikke genieten!

Geert

SHIVA Bully. Monumenten van rijkdom en bezinning.

Ingrid

Ja Liek het is heel bijzonder dat je dat samen zo voelt en mag beleven maar wat nog meer bijzonder vind is dat jullie je er bewust van zijn en er ook van genieten top en ook blijven doen!!!!